Στο Kennesaw της Τζόρτζια η δημοτική αρχή μετά την πίεση των κατοίκων αποφάσισε να απαγορεύσει την λειτουργία ισλαμικού τεμένους εντός της περιφέρειάς της. 


Το δημοτικό συμβούλιο ψήφισε με τέσσερις ψήφους κατά και μια υπέρ και απέρριψε τελικά το αίτημα για την αδειοδότηση κατασκευής τζαμιού που είχε καταθέσει ισλαμική οργάνωση.

Το τζαμί προβλεπόταν να στεγάζεται εντός εμπορικού κέντρου της περιοχής και αν και το αίτημα απορρίφθηκε λόγω κάποιων επιπλοκών με τις θέσεις πάρκινγκ και το ωράριο λειτουργίας του τεμένους, φαίνεται ότι απλά οι κάτοικοι και η δημοτική αρχή δεν ήθελαν την ύπαρξή του. Απλά και ωραία.

Με τον δήμαρχο της πόλης να αναφέρει ότι ποτέ δεν έχει δοθεί άδεια λειτουργίας σε εκκλησία εντός εμπορικού κέντρου. «Πρώτα είμαι Χριστιανός και μετά Αμερικάνος πολίτης», είπε κατά την διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου ο κάτοικος της περιοχής, Jo Talley, για να συνεχίσει: «Και ως Χριστιανός δεν μπορώ να βάλω άλλον θεό πριν από τον Άρχοντά μου. Επίσης, οφείλω να αγαπώ τον γείτονα μου. Αν με γνωρίζετε θα ξέρετε ότι κάνω το καλύτερο για όλα τα παραπάνω, αλλά έχω, επίσης, και το δικαίωμα να προστατέψω τον εαυτό μου. Αυτό το σχέδιο για το τζαμί σχετίζεται με τους νόμους της Σαρίας».

Έξω από το δημοτικό μέγαρο την ημέρα της απόφασης, αντι-ισλαμικές οργανώσεις έδωσαν το παρόν, βροντοφωνάζοντας ότι ότι το ισλάμ δεν είναι καλοδεχούμενο στην μικρή τους πόλη.
 
Top