ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ - 13 Φεβρουαρίου 1991: Το Mirage-2000 EGM της 331 Μοίρας με s/n 215 "προσγειώθηκε" στις γραμμές του τραίνου κοντά στη νότια περίμετρο της αεροπορικής βάσης της Τανάγρας, με τον χειριστή του να το εγκαταλείπει επιτυχώς.


Ήταν το πρώτο ατύχημα με τα υπερσύγχρονα - εκείνη την εποχή - αεροσκάφη και καθώς δεν είχε κοπάσει ακόμα ο θόρυβος από την περιβόητη "Αγορά του Αιώνα", ο τύπος της εποχής δεν έχασε την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί πολιτικά το γεγονός. Με πρωτοσέλιδους τίτλους όπως "Σάπια τα Μιράζ" η "κίτρινη" δημοσιογραφία και οι σκοπιμότητες της εποχής έφεραν το θέμα και μέσα στη Βουλή, όπου οι (σταθερά μη γνώστες των θεμάτων των ΕΔ βουλευτές) ξεσπάθωσαν...

Μία σειρά ανέκδοτων φωτογραφιών που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Υποπτέραρχος ε.α. Θεόδωρος Αντωνόπουλος - ο οποίος μεταξύ άλλων έχει διατελέσει και Μοίραρχος στην 332 Μοίρα της 114 ΠΜ - φέρνει το θέμα ξανά στην επικαιρότητα.

Για πρώτη φορά παρουσιάζεται καρέ - καρέ η προσπάθεια των τεχνικών της 114 Πτέρυγας Μάχης να μεταφέρουν το αεροσκάφος σε υπόστεγο του αεροδρομίου, ενώ ενώ διακρίνεται και το εκτινασσόμενο κάθισμα, όσο και το σημείο όπου προσγειώθηκε ο πιλότος!

Όπως είναι γνωστό, το συγκεκριμένο Mirage-2000 EGM ξαναπέταξε με την Πολεμική Αεροπορία, καθώς οι ζημιές που είχε υποστεί επισκευάστηκαν.
















Σχόλιο AntiXA2014 : Πιστός στο δόγμα της Αεροπορίας «Προέχει το αεροσκάφος - ο αεροπόρος είναι αναλώσιμος», ο Έλληνας Ίκαρος έκανε το αδύνατο-δυνατό: και το αεροσκάφος προσγείωσε αλλά και ο ίδιος βγήκε σώος και αβλαβής από αυτή τη περιπέτεια.
Ο κ. Αντωνόπουλος δεν έδωσε το όνομα του πιλότου στη δημοσιότητα, αλλά εμείς είμαστε σε θέση να το  γνωρίζουμε. Το μόνο που θα πούμε, είναι πως, λίγα χρόνια μετά βρέθηκε ιεραρχικά σε υψηλή θέση στην Πολεμική μας αεροπορία.ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ!
 
Top